divendres, 25 de febrer del 2011

VISITA AL OCEANOGRÀFIC Els xiquets de quatre anys de la nostra escola van visitar l'oceanogràfic el dijous passat, día 17 de Febrer. Escolteu cóm parlen de l'excursió:

P: T'en recordes del dijous passat a l'oceanogràfic? Que bé que el vàrem passar!! N: És veritat. Hi havien molts animals.

N: A més, a més el lloc és molt gran. Anàrem passejant a visitar-ho tot.

P: Sí, primer vam anar cap a l'oceà. Els tauróns ens van donar molta por. N: Sí, eren més grans que nosaltres.

N: I les balenes, ¡¡ eren immenses! Més que el meu pare i la meua mare junts!!

P: A mi el que em va agradar més va ser al Àrtic les belugues i les morses. Quin bigots teníen!

N: Sí, i els pingüíns qué graciosos! Com caminaven! Pareixia que vestien amb frac!

P: Quan vam arribar al Mar Roig les meduses brillaven molt, com estrel.les al cel!.

N: Doncs la estrel.la de mar era d'un taronja super intens! Era molt bonica i ens va dir adeu quan se n'anàvem.

P: A mi em va impressionar molt quan passàrem por el túnel i vam vore tots els peixos que nadaven per damunt dels nostres caps!!

N: Sí, qué passada!! P: I el dofinari! Cóm saltaven els dofís i nadaven amb la cua! Anàvem molt de pressa!

N: I a la fi, vam passar pels aus acuàtics, qué pates més llargues teníen els flamencs!!.

P: Sí, eren de color rosa i blanc.

N: Jo le he dit als meus pares que em porten un altra vegada, que m' ha agradat molt.

P: Qué bona idea! Jo també se'l diré.

N: Adeu!

P: Fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada